زبان انگلیسی درمقطع راهنمایی

بررسی وپیشنهاد راهکارهایی جهت بهبودتدریس زبان انگلیسی در مقطع راهنمایی

زبان انگلیسی درمقطع راهنمایی

بررسی وپیشنهاد راهکارهایی جهت بهبودتدریس زبان انگلیسی در مقطع راهنمایی

فراخوان همایش عوامل موثردریادگیری زبان

به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه همایشی تحت عنوان((عوامل موثر در یادگیری زبان)) در تاریخ ۲۲ آذرماه برگزار خواهد شد.بدینوسیله از دبیران محترم زبان انگلیسی مقطع راهنمایی دعوت می شود جهت ارائه مقاله تا تاریخ ۱۷ آذرماه اقدام نموده و در صورت تمایل به شرکت در همایش مذکور(حتی بدون ارائه مقاله)خواهشمند است گروه آموزشی مدیریت آموزش و پرورش بندرلنگه را مطلع گردانیده تا نسبت به صدور دعوتنامه اقدامات لازم انجام گیرد.البته اعلام آمادگی جهت حضور در همایش مذکوراز طریق این وبلاگ نیز کفایت می کند.امیدواریم با حضور موثر و پررنگ دبیران این مقطع ،مایه دلگرمی و استمرار عمل دست اندرکاران این عرصه را فراهم آورده و با کسب تجربه در این عرصه گروه آموزشی نیز اقدام به برگزاری چنین گردهمایی نماید. (البته نه بصورت موازی کاری) ....چنانچه عمری باقی باشد و شرایط مناسبی پیش آید انشاءالله از  همایش، گزارش مکتوب وتصویری تهیه خواهد شد.

                                   

                                    

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیر وب سایت کوخرد چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:23 ب.ظ http://kookherd.net/teachers/teachers/farsi_forum

سلام. خوشحالم که وبلاگ شما را بازدید کردم. از شما دعوت می کنم فعالیت های آموزشی خود را در تالار گفتمان فرهنگیان وب سایت کوخرد نیر انجام دهید.با فعالیت شما قسمت های مختلفی به تالار می افزاییم و شما را به عنوان مدیر تالار قادر به اداره ی تالار می کنیم.
http://kookherd.net/teachers/teachers/farsi_forum
شما می توانید عکس های آموزشی خود را نیز در گالری عکس کوخرد در قسمت مخصوص آموزشی وارد نمایید و با دیگران به اشتراک بگذارید و حتی آن را به وبلاگ خود لینک دهید و در وبلاگ به طور خودکار عکس را با سه اندازه ی متفاوت استفاده کنید.
http://www.kookherd.net/gallery

باسلام
با تشکر از حسن اعتماد شما و اطلاع رسانی تان.امیدوارم در امر فعال سازی جامعه فرهنگیان موفق باشید.

فاطمه مرادیان فرد شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام و تشکر از وبلاگ شما.
شما در فراخوان مقاله خود قید نفرموده اید که آیا همایش مربوط به دبیران سراسر است یا فقط منحصر به دبیران بومی می باشد؟ از لطف و پاسخ شما پیشاپیش سپاسگزارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد